Det regnar

Ja det slutade just och solen gör tappra försök til att ta sig igenom. Men det är kallt, endast 10 grader just nu. Men det har stigit ialf, när jag steg upp för en halv timme sen var det bara 8. Det känns i kroppen att det är kallt. Ryggen och nacken var som om man kört upp en stör rakt igenom allt. Fotlederna är som på en gammal maskin, inge olja, det riktigt knakar när jag går. Nä tacka vet jag värmen.

Oj om 20 år då flyttar jag, då är jag mitt uppe i förberedelserna för min utlandsflytt. Jag lovar att jag drar, om jag ska kunna överhuvudtaget röra mig så behöver min kropp mer värme. Tänk att vakna här istället :)



Men huj, tänk om jag blir senil redan som 70 åring eller nått sånt? Då måste jag ju åter till sverige för att sitta och dregla i ett bord på nått åldrings centra tills jag dör. Nä huvva hoppas jag faller ner från nån klippa eller nått när jag bor i söderhavet :)

Nä nu ska jag ta mig lite kaffe

CU all later

Kommentarer
Postat av: Pia

Japp, jag hänger med dit.. Tänk att få börja morgonen så.. suckar högt



Ja, jag är oxå intresserad av religion.. (det stod ju religionslärare på yrken som passade mig. Hahahaha..) Var så avundsjuk när dottern åkte på konfa-resa till klostret i Taize i Frankrike. Googla gärna på det..



Det är synd att det verkar ha strandat lite för de buddistiska munkarna, för jag har inte hört så mycket om tempelbyggandet men jag ska i allafall åka dit och kika på den enorma Buddhafigur de har där redan..



Det är så coolt att de valt Fredrika av alla ställen. En liten liten by mitt i ingenstans!! Den är välsignad nu! :o)



Fy f-n, här har regnat i natt och det är ju svinkallt ute.. Känner direkt hur jag får mer ont, man spänner väl sig omedvetet.. I Turkiet hade vi bra sängar men en kudde som var som ett cementblock(jag fick f-n skavsår på örat!!), men ÄNDÅ hade jag inte ont i nacken när jag vaknade.. Märkligt att värme kan göra så mycket..

Vi hoppas att det vänder och det snabbt!! Kram på dig och ha en skön helg!!

2009-07-04 @ 10:44:34
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0