Gojburar

Usch och fy, sitter och samlar kraft, jag ska börja städa gojburarna. Har inte städat under hela semestern åt dom, jag har ju varit på stranden så fort solen har tittat fram. Förra veckan då det var sämre väder så tog jag i tu med lite här hemma. Men idag måste det städas oavsett att solen är framme. Tänkte att om jag gör det nu s har jag flera timmar att sitta ute sen :) Ellens bur är ju så stor så det tar sin lilla tid, fast det är ju lättare på det viset att man går in i den med dammsugarn. Tintins bur tar inte många minuter att rengöra och jakornas bur får Dane ta, de är inte så snäll med mig de små grå! Hubert jagar en där inne när man kommer och rotar i deras uppbyggda högar.

Sen är det dammsugning som gäller, Nelli har börjat håra så det sprutar om henne. Dammtorkning tar jag ikväll. Nä nu är det bara och sätta igång!

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0