Hmfrph :(

Håller på att försöka göra om Petras bröllop och dop film så man kan bränna den på skiva. Först hittade inte jag min programvara jag fick med filmkameran. Nå den kom fram efter lite sökande och tips ifrån Danne :) Nåväl installerade den, men då hämtade Danne en nyare version, jag installerade den. Och vad händer den hittar inte mina filer för formatet stöds inte, bannat oxå. Nå nu hittade jag nån konverterare som tog emot mina filer i programmet så får se om det går att använda då. Skam den som ger sig. Varför jag vill ha dom omgjorda är för att Conny och Jonte spelar ju till Saga på dopet. Tänkte lägga ut det på youtube så jag får det på bloggen :)

Ops nu är konverteringen klar, ska kolla vad den gjort!

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0