Jag och mina dreads

Nu har jag kommit på ett sätt att få stenhårda dreads och att få dom att tvinna sig fast dom inte vill!!! ha där fick ni era dreads j**lar :) Har nu köpt en mini virknål som jag sticker fram och tillbaka inne i dreadsen samtidigt som jag vrider den ett kvarts varv. Har man mycket löst som sticker ut kör man på utsidorna fram och tillbaka och drar in. Vill man bara ha den lite fastare så håller man på inuti själva dreadsen. Har nu suttit på altanen i solen och exprimenterat. Om jag inte börjar ta det lite lugnare med håret så kommer nog Danne att klippa av mig dom snart :)

Love my dreads

Kommentarer
Postat av: Åsa

Huja, jag skulle vara rädd att dom går sönder när man masakerar dom så där :-) hon gjorde ju så i rötterna men inte längre ner. Men de är bra att du provar och donar så vi blir klokare.

2009-07-09 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0