Målat gungan idag

Solen sken här på morgonkulan och förmiddagen. Rasmus for på kalas vid 12 och Savannah blev ju lite ledsen över att hon ine har nått kalas att gå på, det var hans klasskompis Matilda som fyllde 7 år. Tröstade henne med att vi kan gå hem och måla istället. Sagt och gjort, vi började måla om gungan. Savannah var jätte flitig och tålmodig, färgen rann efter händerna och gungan :) Nå det var ju bara att stryka ut lite efter henne, men den ser inte riktigt klok ut just nu. Den är målad fläckvis här och där. Hon började på säkert 10 olika ställen. Sen blev det mulet och regnet ser ut att komma så vi slutade. Danne började måla den i förrgår men då började det att ösregna så all färg rann bort :)

Ska börja jobba kl 15, inväntar det. Jobbar ännu imorgon och sen två dagar ledigt. Har extra på söndag för Mari. Sen mina egna 3 pass på det och om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att jag har det sista extra passet på torsdag :(, det blir många dar igen på raken men sen är det gjort, sommarens extra pass.

Nope nu ska jag underhålla Linda och Tommy, dom är här. Rasmus kom hem vid 14 så Emil och han har hunnit bada fast att det är mulet och inte så varmt. Poolen hade 21 grader, tror det är varmare i den än i luften.

Untill later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0