Morrn bloggvärlden

Har stigit upp för en stund sen. Igår lovade dom ju riktigt varmt tills idag, jag och Sanna planerade in badstranden direkt. Men men, det ser ut som det gjort hela veckan, mulet. Men det är faktiskt varmare än vad det varit, hela 15 grader ute.

Igår for vi och handlade på lite olika affärer. Det var 10 grader när vi for. Efter att ha shoppat klart på tampis och kom ut så haden tempen stigit till 14 och efter en halv timme var den upp i 17. Det var riktigt skönt. Shortsen åkte på och jag satt på altanen ett tag och njöt.

Var till Anka igår, har inte varit till henne på flera månader. Hon har varit i stugan och jobbat jätte mycket. Men igår ringde hon, hon hade bakat och kaffet var på. Kom väl hem vid 24 tiden.

Tänkte ta ch dammsuga on en stund och kolla tvättstugan. Sen Jonte flyttade så har jag ingen tvätt!? Fattar inte varför det var så mycket tvätt när han bode hemma. Inte bytte han stup i kvarten men däremot samlade han typ två tvättkorgar i sitt rum innan han kom med det i tvättstugan.

Nä nu ska jag uppdatera mig i lite nyheter :)

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0