Siri

Idag efter att ha varit efterlängtad i 1 år så fick vi äntligen hem lilla Siri. Hon är så söt, helt naken och liten. Hon gömmer sig i min armhåla när hon sitter med mig. Så här ser hon ut, vår egen lilla bebis

Visst är jag söt? Hon är alltså en naken råtta. Vi hade ju en tidigare men det gick ju inte så bra med vår lilla Irina som gick en tragisk död till mötes förra året. Savannah har lovat att denna ska hon då inte strypa :) Jag sa att det var ett bra löfte av dig. Rasmus är livrädd när hon ska hålla den. Det tänker han då övervaka och är hon hårdhänt får hon då inte ha den sa han. Rasmus tog ju det hemskt hårt detta med Irina. Men vi får hoppas att lilldamen har lite mer vett i år. Hon förstod ju stackarn inte vad hon ställt till med.

       

Idag har Åsa varit och sattit gummisnoddar i mina dreads vid roten. Och vilken skillnad, het otroligt, nu känns det som att de faktiskt sitter där. Det känns jätte mycket bättre. Och jag har lovat henne dyrt och heligt att inte tvätta det på åteminstone 2 veckor. Man ska ju försöka hålla sig så länge som möjligt första tiden när de är nygjorda, vilket jag nu inte riktigt kunde :)

Så tackar Åsa, nu känns det som om jag kommer att kunna leva ihop med mina underbara dreads tills Linda klipper av dom i kistan :) eller vad fan jag ville ju inte till Sankte Per skallig, så de hänger med!

Nä nu titta tv mutta

CU all

Kommentarer
Postat av: Irina

Gud vad söt! :) Nu måste jag ju komma o se den, jag hann ju aldrig träffa Irina.. :)

2009-07-17 @ 08:18:42
Postat av: ÅSA

Men oj så söt hon är :-) dom är som charmiga. Du hörde vad som hände med den andra som vi hade fått till butiken ?? sånt kan oxå hända.

Jo banne mig, inge tvätt här inte av hår och jag har stora planer för dina dreads ... har beställt lite saker så vi ska fixa och trixa nån ledig dag sedan.

Njut nu av dina sista semesterdagar så höres vi.

2009-07-17 @ 09:56:08
Postat av: Irina

Det komiska är att jag precis igår berättade t mina arbetskompisar om Nakenråttan Irina, om hennes öde och hur hemskt det var att läsa om hennes begravning på din blogg... "Nu är Irina dööööd"!

O så idag läste jag att ni skaffat en ny. : )

2009-07-17 @ 10:49:25
Postat av: Pia

Hm.. hennes ansikte var jättesött men resten.. njae, jag föredrar päls på djur oavsett om det är en råtta eller en hund!! :o)

Städa på du.. här blir det städning på måndag då alla åker hem!! Nu ska jag bara överleva festen.. Hoppas att jag inte sitter i ett hörn och bläddrar på läpparna utan att jag kan vara med om allt roligt!!! ;o)

2009-07-17 @ 11:33:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0