Usch och bläää

Nu är jag förbaskat less på vädret, var FAN är SOLEN??? Det här är ju bara skit alltså. På sommaren ska det vara varmt, det ska vara minst 20 grader när man går ut på morgonen på morgonröken och kaffe. Men vad är det? jo 10 grader!! Det är ju gräsligt att raggisarna har åkt på! Nä fyyyy nu ska jag dra en soldans så den kommer tillbaka ......


De här bilden lånade jag från Bildcentrum en fotoskola eller vad man kallar det. Kollade igenom elevarbetena, vilka vackara bilder jag hittade. Denna fotograf heter Jeremias Mielonen.

Nä nu ska jag gå och ta av mig turbanen, fixa till dreadsen och ta av mig morgonrocken, tassar fortfarande runt i den. Det känns inte som om man börjar leva förrän den åker av :)


Ungefär så här ser jag ut halva förmiddagen när jag är ledig :)

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag hoppas du dansar så det räcker för hela Norrland.. Å så skaffar jag ett humlehem!! Då borde vi väl ha täckt in allt för att få solen och värmen att komma tillbaka.. :o)

2009-07-06 @ 12:30:44
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0