Varmt men mulet

Vaknade i natt kl 03.30 när Dennis kom hem, efter det kunde jag inte sova. Vid 06 gick jag och la mig i Rasmus säng eftersom vår var överbefolkad :) Då var det jätte fint väder, solen sken och det var riktigt varmt. När jag steg upp vid 10 så regnande det. Nu har det slutat och tempen visar 18 grader. Det ser ut som om det blir fint till dan. Aftonbladet lovar regn hela dan men hoppas de har fel :)

Nu ska jag iväg och köpa cigg ch handla lite, Danne börjar jobba kl 13 och jobbar till 22. Tror jag för honom till jobbet så vi har bilen idag. Regnar det nu hela dan så vill jag kunna göra nått med ungarna ialf. De bir så rastlösa om m man bara är hemma.

CU later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0