Yeeeh

Det gick skit bra :) vilken fart jag hade, jag som trodde att det skulle gå skit tungt. Det blev ner till snuten upp tillbaka genonm stan bort till Cape East och sen genom dubbel tunnlarna där jag svängde vid nygatan och hem. Märkte att höfterna stelnat mer, fick ont i dom efter ett tag. Över kroppen var oxå mer stel, ser nog rätt lustig ut när jag kommer susandes. Nacken kunde jag knappt vrida alls så att hålla kolla på bilarna var väl inte så lyckat. Jag lyssnar efter dom och saktar ner så jag ser var de är och vart de är på väg. Så att åka med musik som jag gjorde tidigare är nog bara att glömma.

Skit samma om man är stel som ett kylskåp, får montera backspeglar i midjan istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0