Youtube klipp med Conny och Jonte

Nu har jag krånglat i flera timmar och äntligen fick jag in det. Ljudkvaliten är väl helt ok men de sjunger ju i en kyrka så det var en enorm akustik. Det lät jätte fint i kyrkan, hoppas filmen får fram det med.


För er som inte hängt med så sjöng de till Saga på hennes dop. Saga föddes med förskräckelse. Hon föddes med ett hjärtfel och opererades i Göteborg dagen efter. Men allt ser ut att ha gått bara bra för henne. Sen var det inte bara Saga, Petra och Janne passade på att tjuvgifta sig oxå :)

Jag hittade en jätte fin träskylt eller vad man nu ska kalla det. Jag hade bröllop i tankarna när jag köpte den och tyckte den kunde passa till både Saga och det ev bröllopsparet. Ja och sen visste jag ju vad som skulle sjungas på dopet.
"Skylten" var ca 1 m lång och 10 cm hög, den var helt vit och så var det utsnidade bokstäver som löd "Everyday matters" och det sjunger Conny på slutet, det tyckte jag var fint med tanke på allt.

Så njut av lite fin sång

CU

Kommentarer
Postat av: bodiddely

mycket bra framförande hörs att det är i en kyrka hoppas på mer av dom och även slybullit

2009-07-19 @ 12:57:05
Postat av: Anna

Ja ja mensann :) Slybullit spelade ju förra helgen i torneå. Dom är verkligen bra. Jonte skulle få spela med dom, de behöver en till och Conny har erbjudit Jonte men det är ju lite långt att fara och öva och sånt till Luleå. Men vill man nog mycket så går allt :)



Tack för kommentaren Bodiddly

2009-07-19 @ 16:05:49
Postat av: Anonym

Så grymt bra! =)

2009-07-19 @ 20:54:57
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: Pia

Så jäkla bra!!! :o)

2009-07-22 @ 16:59:26
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0