Bal i Lördags

Nu har jag gått igenom fotona så här kommer det

     
Fredde, Dennis, chauffören Tomas och Jonte och Danne.

Lite foton innan

       

Och så här fint skulle då åka




Snygg va? Special beställd från Luleå med chaufför och allt :)

Killarna väntade och var är dom!!!??



Och så kom tjejerna äntligen


Ann-Sofi Nilsson och Madelene Rundgren, jätte vackra var dom.
Inte undra på att dom väntade.

           
Dennis och AnnSofi       Alla fyra och                       Fredde och Madelene

Sen var det dags för avfärd, mot Tornedalsskolan


Alla installerade och Tomas rätar till de obligatoriska brillorna, 50 tals musiken var förstås på.

Vi andra rände upp till torget och började invänta cortegen

           
Och här kommer dom, först och allt.

Upptåget runt alla irriterande människor som inte fattade att de var i vägen!

     

Sen uppställningen

     
Dennis och Ann-Sofi stod till vänster om huvudingången, Frdedde och Madde naturligtvis på höger sida. Så det var bara att jogga över till ansra sidan, kursa bland alla människor, ursäkta mig hit och ursäkta mig dit, puh

Men då hittade jag dessa två turturduvor


Jonathan och Madelene. Hon är så söt Madde och de passar bra ihop, det är lite flower power över de båda :)

     
Fredde och Madelene

Osså ropades de in, många utav studenterna missade att ställa upp för foto på trappan. Var lite nervis att Dennis och Fredde skulle missa det men det gjorde de inte :)





Då var det över, pojkarna med bal damer försvann in på stadens hotell för att ägna sig åt den efterlängtade balen kvällen. Vi mammor for hem med nostaligska tankar om hur fina de var, hur stora de blivit, nyss var de små och tiggde pengar till pokemon kort. Var har tiden tagit vägen?

Efter middagen var det mellanlandningoch påfyllnad hemma hos oss innan eftersläppet öppnade

     
Här har Ville som oxå går ut hakat på och Olliver som går ut den 17/6 från svefi.



Allt hade varit bra, Dennis kom hem kl 04.30 sa han. De hade haft kul och nu väntar bara själva avslutningen med betygsutdelning, flakåkning och student fikat. Sen är det över och jag har 12 år kvar till nästa :)

CU

Kommentarer
Postat av: Pian

Åhh, vad fina dom var i kostym våra "små" pojkar...snyft. Varför kan dom inte sitta och möblera om i sina pokemon pärmar fortfarande....och skälla på mig för att jag råkat hålla pärmen upp och ner så alla kort ramla ur...!! Varför kan inte Dennis ringa mig på jobbet och säga: "Hej det är Dennis....att får jag sova hos dig" Nu kör dom bil och festar och sover över hos sina tjejer istället för med mamma......suck.

2009-06-01 @ 22:19:32
Postat av: Anna

Jo, det känns så nyligen. Kommer du ihåg allt smugglande med denna pärm? :) samtidigt som de avgudade sina pokemon så tyckte de att det var lite löjligt. Dom hade ju över 2500 kort, tänk vad mycket pengar de satte dit! Jo usch det var så nyss och nu r de stora grabbar :~(

2009-06-01 @ 23:15:43
Postat av: Bejan

Hej, Oj, vad fina dom är, riktiga män,vilken stor dag för dom båda, grattis till dom båda, synd att man aldrig kan vara med och fira vid sådana tillställningar, saknar er alla. Ha det så trevligt på fikat, jag grattar dom när vi kommer upp. Bejan.

2009-06-02 @ 09:18:02
Postat av: Irina

Vad fina bilder! Såå synd på allt folk som prompt skulle stå i gången :(

2009-06-02 @ 09:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0