Det har blitt kväll

Kom iväg och köpte blommor, planterade dom också på en gång, vilket är lite ovanligt för mig. Brukar ha en tendens att de blir stående några dagar innan de hamnar i jorden! En gång så drunknade dom för att  jag inte fick i dom :)

Dammsög och skurade köket, Danne tog vardagsrummet med måppen. Sen slängde jag fort ihop lite kyckling enchiladas, vi käkade och hann tom vila en timme innan gästerna började komma.

Sen har det varit full fart ända tills nu. Nu inväntar jag Sanna med döttrar på fika. Sen ikväll ska jag nog bara slöa på soffan, glo tv. Jag har förmågan att somna mitt i allt och det irriterar mig, ser ju aldrig nått klart. Kanske det blir likadant ikväll men jag känner mig piggare så jag lyckas nog med en film :)

CU

Kommentarer
Postat av: Sanna

Som vanligt fick ni vänta på oss =).

Men fint folk kommer sent, har jag hört =)

Tack för fikat och sällskapet.

2009-06-14 @ 09:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0