En kallare dag

Jag har försvarat min icke städnng på att det är för varmt, det är sol då ska man vara ute man vet aldrig när det är slut på det hela. Idag hade jag verkligen kunnat dammsuga och var på gång med det flera gånger. Morgonen gick åt till att ta reda på mina dreads så gott jag kunde. Efter det bar jag upp poolen, vi hade hoppats på att få den fylld idag men icke sa nicke, det blev inte. Ingen kunde komma med jäääätte bilarna med de stooora tankarna :)

Linda med familj kom hit likaså Petra med sin nygifta familj. Linda tuperade och virkade in bak på dreadsen. Hon for strax före 15 då började hon jobba. Petra och Janne stannade ännu en liten stund. Då var det dags för middagen och så har kvällen rullat på och dammsugaren står där den stått i några dagar nu. Men imorgon ska jag ta tag i det direkt på morgonen annars blir det inte gjort.

Nån beach blev det alltså inte idag. Det hade jag bestämt redan på morognen då dagen fortfarande var lovande. Hade ju planer för poolen och lite annat. Vädret mulnade på vid 14 tiden och jag tyckte det var lite små kallt. Men tänk vad bortskämd man blir fort med värmen. Det var ändå 18 grader och jag tyckte det var kallt :s

Taket forskrider, nu håller han på med det där små pysslet som jag skrev om igår, såga kanter hit och dit, lägga på nån vind och regn grejsijox osv.

Imorgon tror jag oxå vi blir hemma oavsett väder. Danne behöver bilen imorgon på morgonen till att föra gräs och lövsäckar. Nå om vi hinner efter det så kanske vi drar iväg ändå. De har ju lovat bättre till imorgon. Jag har liiite svårt för att inte åka till stranden om det är sol. Tycker som att det inte varit sommar om jag inte häckat där hela semestern :)

Nope nu väntar soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0