Glömde ju!

Glömde ju berätta hur småisarnas första natt gick i eget rum. De somande jätte bra utan mankemang, inget gnäll om att jag vågar inte eller jag är rädd. De gick snällt och la sig som jag nämnde igår. Rasmus har kommit smygande under natten till mig. Men det gör inget tycker jag, jag sa det till honom när han gick och la sig -Vaknar du så är det bara att komma till mamma. Och mitt i natten kände jag hans fingrar fast i mitt hår. Han snurrar i det.

Savannah hon har sovit som en stock i sin säng. Nu i eftermiddag sa hon -Oh mamma jag längtar till att jag ska få gå och sova. Det är så mysigt i mitt rum :) Det kommer en natt då Rasmus också sover hela natten..... ialf innan han fyller 16 brukar jag säga :)

Natti på er

Kommentarer
Postat av: Ö-malm folk

vi väntar på bild på dina dreads......

2009-06-16 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0