Kväll

Jahapp, ungarna har gått i sängen och jag har plockat undan. Danne har gjort taket färdigt på altanen. Nu var det lite småfix kvar, nå brädor som ska i kanterna och vad det nu var. Men taket är helt funktionerbart nu. Det blev jätte bra, han är så duktig Daniel när han sätter i gång. Sen är han så jäkla noga, det ska inte finnas något att klaga över.

Annars har vi varit på beachen i Salmis igen med ungarna och Sanna. Idag var det hett!! Sen var det helt vindstilla, ibland kom det en svag liten pust in i viken och något litet moln då och då men det var bara välkomna ska jag säga. Ungarna låg och plaskade hela dagen. Linda, Tommy, Emil och William var med. Maria och hennes William dök oxå upp. Så vi var ett litet gäng igen. Tiden går så fort fast man inte gör något, man bara är. Man pratar, dricker kaffe,fikar och servar barn :)

Ska ge mig på en hårtvätt idag igen, huva får se hur man ser ut idag då. Nå Petra är på väg imorgon så hon får väl virka igen. Tror inte det blir någon beach imorgon, tänkte ta ut poolen och få den fylld. Måste väl vara hemma nån dag med.

Nä nu ska jag gå igenom mina favvobloggar och sen basta.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0