On the beach

Detta är verkligen mitt väder. Idag har vi varit hela dagen igen på stranden. Rasmus badade och badade, han kom upp bara för att äta något fort och sen i igen. Savannah simmade mer igår. Idag frös hon hela tiden så hon låg under filten ett antal gånger och värmde sig.


Det är så otroligt skönt och tiden går så fort. Vi är ju ett litet gäng som ligger år efter år på stranden. Flera av dom träffar jag nästan bara på stranden om somrarna och det är nästan som att bara ta vid där vi slutade prata förra året :)


Imorgon har vi dop, Saga döps så det blir inget vällande i solen imorgon. Lördag fyller Alva år så då blir det inte heller. Men Alva brukar ha ute poolen när hon fyller år. Så för barnen blir det nog bad iallafall. Och vi vuxna får skäl att sitta ute i solen och hålla koll :)

Nu ska jag ta och börja med maten.

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Så mysigt ni haft det! Har du semester nu eller bara lediga dagar? Jag har en vecka kvar och det känns som om jag dör snart! ;o)

2009-06-25 @ 17:32:42
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0