Plantera blommor

Sitter och samlar krafter, är på väg till Torneå och köpa blommor, tänkte plantera idag. Alla andra har väl gjort sitt redan men jag har inte haft varken tid eller ork. Idag tänkte jag ta tag i det hela.


Det är bara det att jag har så dålig fantasi på sånt, jag vet ju inte ens vad blommor heter och hur de växer och så vidare. Hur jag än gör så ser det inget fint ut! Men va tusan det är finare hur som haver skorna skaver med fräscha blommor än gammla från förra året :)

Måste dammsuga och skura lite, Dennis har fyllt 19 i tisdags och vi firar lite idag. Har sagt åt gästerna att de inte får komma förrän efter 17



Grattis grattis gubben min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0