Reaplan

Min tvättmaskin låter som ett reaplan! snart vill nog den inte ställa upp längre på slavgörat den gör i detta hus. Den stackarn går varm må jag säga. Den kommer lagom att paja till sommaren ska ni se. Precis när man trodde att man kanske har lite mer över i form av skattepengar så kommer den att ge upp och gå till de sälla jakt markerna. Nå tur i oturen som man brukar säga, det är ju lite extra pengar på väg in :)


Kanske någon ger mig en present? :)

Nä nu ska jag gå och glo lite tv, börjar 6.45 i morgon. Så det är väl dags att varva ner litegrann.

Natti

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tänk vilken tur Staffan hade....han vann en 7kg Bosch tvättmasin genom att tävla med en slogan.... så börja snickra på lite slogans nu..

2009-06-11 @ 23:30:55
URL: http://www.sannerborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0