Väntar att kroppen ska vakna

Igår lyckades jag faktiskt se en hel film, jo jag somnade mitt i en sväng men jag tror inte jag sov merän kanske några minuter. Kollade på Beyond Borders med bla Angelina Jolie. Den var jätte bra, eller gripande ska jag säga, man var tvungen att se den klart. Det var inget man somande ifrån. Det var ett drama om en läkare som jobbade i utsatta områden. När Angelina blev inblandad så jobbade han i Etiopien i ett läger där folk dog som flugor och stödet till lägret blev indraget av bla Angelinas svärfar.


Filmen slutade halv 3 i natt. I morse när Savannah väckte mig så önskade jag att jag somnat på soffan :) Men hon somande om och vi fick sova till 8.45, då körde jag faktiskt upp Danne. Ställde klockan på 10 men orkade inte upp. Jag har ont i hela kroppen idag, vaknade mitt i natten att armbågarna värkte som om någon sattit en stoppare precis över. Ryggen var som en pinne, kunde inte ens byta ställning. Fotleder och knän värkte också så jag öll på att bli galen. Mina värk tabletter är slut och jag hade ändå inte tagit mig upp i natt ur sängen för att ta en, jag kunde inte röra mig. Så när alarmet gick 10 idag så tillbringade jag 20 minuter med att få igång kroppen så att jag skulle komma upp.

Nu är jag i upprätt ställning även om den är lite krokig :) när den återhämtat sig ska jag börja att städa ur det rum som ska bli ungarnas "sovrum" tvätta nallar, torka av leksaker osv.

Smärtpunkterna vid Bechterewes och jag har ont i varenda en!

Nä nu morgonfika så man kommer igång nångång

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för filmtipset!!! :o)

Stackare, det är ju inte bara ett ställe som värker.. Köpt en spikmattan än? Kanske kunde den hjälpa..

Här är det skitväder, som vanligt!! suck Innesittar-dag framför datorn.. Nåja, inte helt fel! ;o)

2009-06-14 @ 13:51:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0