Let's dance

Kollade just slut röstningen på let's dance. Hann ju bli riktigt nervis att Laila kanske åker ut. Elisabeth har ju haft sånt stöd bland tittarna. Tyckte hon var hur skön som helst men Laila är bättre. Idag hade hon kanske inte sin mest lysande kväll men under alla andra program tycker jag att hon varit blande de bästa. Magnus var ju hur bra som helst idag. Hann inte se första dansen alls, jobbade ännu då men hörde att den tydligen var bra och att domarna gav dom 10or rakt igenom. Måste gå in och kolla på tv4 så jag får se det.

Sitter nu med min nya fina dator. Men är lite besviken över att det är vista på den (förinstallerat) Vista har ju krånglat mycket med andra program, ger skumma fel meddelanden och jag måste säga att efter bara några dagar med den så har jag märkt av det hela. Och att lägga en mapp i nätverket är ju helt otorligt krångligt. På XP höger klickade man och delade ut den i nätverket. Jag och Danne satt säkert en timme igår och försökte se varandras datorer men icke, gjorde nya inställningar, plockade bort lösenord, ändrade i säkerheten men o nej, det verkade inte funka. Så det är inte bara så att jag är korkad, Danne hade oxå problem att få det att funka. Nå tillslut kom han på det. Och det var så mycket klickande och ändrande hit och dit så jag orkade inte ens bry mig om hur man gjorde. Tar reda på det nästa gång jag behöver göra det!!

Puh men Vista har visat vad det går för det vill jag lova. Det är ungefär som Viktoria Silverstedt, otroligt tjusigt, flott, har en del tillägg som andra inte har men helt IQ befriat :)

Men vem vet, kanske jag vänjer mig....

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, din sista kommentar var ju outstanding!! Victoria Silvstedt.. hahahaha...



Såg att du hittade mig på FB.. :o)

2009-03-14 @ 00:16:50
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller med, men efter ett tag så tycker man att Vista är helt ok .. man är så insnöad på XP men som sagt Vista är inte helt fel det heller :-) Jo jag är oxå supernöjd med den ... men hittar ännu funktioner som jag inte visste fanns och jag har haft min sen Januari :-)

2009-03-14 @ 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0