Förberedelser

Sitter och samlar krafter till att börja med fönster tvätt. Dennis och Fredde (Dennis kusin) tar studenten den 4 Juni och firandet skall vara hos oss. Vi har ju som bekant en massa djur! Djur som dammar utav bara hellvete. 5 gojor är ite att leka med. Just nu så byter de flesta tom fjäderdräkt och det är ett sånt fint och lite oljigt damm överallt.


Imorgon väntar städning av burarna, sedan blir det allmän dammtorkning. Sen det värsta är att både Tintin och Ellen gapar ikapp med dammsugaren, biland när jag går förbi buren har jag lust att prova om de ryms genon dammsugar röret, hehe. Huja jag riktigt drar mig, avskyr att städa! Huvudvärk har jag med, men det är säkert nån försvars mekanism som sattit in för att skydda min kropp och mitt psyke mot städning. En treo brukar hjälpa mot det mesta :)


Hör av mig när städningen är klar och jag är mer nöjd med tillvaron. Till och med hundrna är som bortblåsta när jag städar :)

Later

Kommentarer
Postat av: Pian

Jag tar ledigt halva onsdagen och kommer och städar med dig.....det fixar sig, ta´t lugnt. Mamma kommer också redan på onsdag, pratade med henne igår.

2009-05-26 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0