Go morron

Här har vi varit vakna över en timme redan. Rasmus väckte mig strax före 07 och frågade om han fick gå och kolla tv! Viskade till honom, -sover Savannah? -Nä kommer det trött från hennes säng, jag e vaken. Dom är så söta mina små stjärnor fast dom väcker mamma alldelens för tidigt när man e ledig :)

Igår gjorde jag lite matte tester med Rasmus eftersom de tror att han kommer att ha svårt med att förstå matte. Han kan siffrorna upp till 10 iallafall, men jag skrev upp dom för säkerhets skull på ett papper. Sen ställde jag upp enkla tal i plus som 1+3, 2+4, 5+5, 3+4 osv. Jag använde mig av godis som vi räknade med. Första tre talen fick jag hjälpa honom med. Men sen hajade han galoppen och de sista två talen räknade han i huvudet!? Ett av dom var bla 3+4, det tyckte jag var jätte bra. Vi övade lite minus med, det gick också jätte bra.

Nä nu ska jag köra upp Danne ur sängen så jag får ta en timma med, sen ska jag ta bort mina knörvar ut håret. Efter bastun igår så tvinnade jag håret i små tester och gjorde kruddelutter som jag sen satte fast med gummiband och har sovit med dom.  Så nu Åsa ser jag verkligen ut som en teletubbis! Får se hur det ser ut när jag tar bort dom, hehe



CU later

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ville ju seeeeee dig som en teletubby ju :-)

2009-05-10 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0