Gör kväll

Har inte orkat plocka så mycket idag men ialf så pass att man kan gå på golvet i ungarnas rum. Det är ju så himla mycket småpinaler!!! Sen ska man fundera ut om delar man hittar fortfarande hör till något som funkar eller om det ska i soptunnan. Och när man väl börjat samla skräp i en påse ja då ska ungarna dit och gräva för och kolla om man slänger nått som är bra att ha :) Men jag börjar se ljuset i tunneln!

Imorgon börjar jag jobba 6.45 så man är upp med tuppen, fyyy men samtidigt skönt då slutar jag strax efter 15 om jag kan ta rasten på slutet. Då är det kvar en hel del av dagen när jag kommer hem. Imorgon har de lovat varmt hit så det blir till att vara ute.



Har sattit på bastun, ska ta med mig en öl och gå och bada, det är ju ändå fredag idag. Sen ska vi sitta och vräka i oss gott i soffan jag och Danne. Hoppas mina mulberry funkar då :) de ska förhindra kroppen att ta upp socker.

Nä mina vänner nu ut och röka, filosofera på bron, lyssna på staden och ljuden, titta på bilarna som kör förbi. Förra helgen hade vi riktigt med "amerika snutar" 2 på natten kommer en snutbil i full syra förbi oss, efter ca 1 minut glider den finsk taxi förbi och snuten med sirenerna på och stoppar den utanför oss. Rutberg som är en häftig polis ;-), hoppar ur, rusar fram till bilen och frågar nått. Sen gör de en uballa och blåser på igen, samtidigt kommer en annan snut från stranden och hakar på Rutberg och kollegan. Det var värsta Starsky and Hutch här.


Sånt är faktiskt inte så ovanligt utanför oss. Och vi som är uppe sent hinner se en hel del på röken här ute. Sen har vi gamlings centrat  i närmsta grannen så rätt ofta rymmer nån och kutar på i full kareta förbi oss och en vårdare efter :) Ibland står det nån stackars liten gamling och frågar efter Kukkola eller någon annan by som man får följa tillbaka till Lundén.


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0