Människotyper

Har ni nångång träffat på människor som verkligen inte fattar något, hur man än försöker förklara så fattar dom ingenting. De vrider och vänder på saker för att verkligen inte hamna i skottlinjen, för de har nog aldrig gjort fel!!! Jag kan i min vildaste fantasi inte förstå att man inte kan lägga ihop 1+1 så det blir 2 utan man får det till 4!!! 


Såna övergoda skrytnissar som verkligen tror att de är bäst i världen, ingen är så bra som de, alla vet vem dom är och avundas dom, litegrann som de här små blondinerna som bloggar, alla älskar mig för det är bara så. Den människotypen jag pratar om är självgod och tycker verkligen på allvar att "wow vilken höjdar människa" jag är, att ingen annan har fattat det än??De låtsas leva ett riktigt flådigt liv och egentligen finns inga pengar, det är bara ett spel för gallerierna. Utåt är man den perfekta typen, man låtsas hjälpa och vara schysst men egentligen gör man inget om man inte själv vinner på det. Och hotas deras identitet så börjar de tracka på en sandlådenivå, glider av ämnet, drar in en massa som inte har med saken att göra bara för att få rätt. Och än värre blir de om man hotar att avslöja dom för andra.


Såna människor ska man utrota från sitt liv, det kan vara skadligt att umgås med dom. Och nu kan jag göra det och ska göra det. Jag ska bli fri från sådant som tynger ner mig som ett överhängade svart moln, ett oros moln som jag alltid måsta haft koll på, så det bara inte puffar iväg och ställer till det någonstans.


Men nu är det slut med det, jag storstädar bland de som jag vill ha i min närhet. De som jag inte vill ha där tänker jag bara dammsuga upp och bränna påsen under ritualer och besvärjelser :)

 
Kom och skriv mig det på näsan, kom och skriv mig det på näsan, kom och skriv mig det på näsan den som vååååååågaaaaar, JAPP!!


den sista bilden lånad ifrån denna adress, http://guldgris.blogspot.com/2009_01_01_archive.html
gjorde dessutom om
versen litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0