Morrn morrn

Godmorgon blogg världen

Steg upp strax efter 06 idag. Klockan skulle inte ringa på en timme än men jag vaknade och kände mig döpigg så jag klev upp. jag värmde en kopp kaffe och satte mig på bron och tog en rök. Det ser ut att bli lika härligt väder idag som det varit de sista 3 dagarna.

Jag har varit in här och svarat på en kommentar för 10 timmar sen. Och efter det har jag hunnit plocka undan lite, glo tv och sova natt sömnen, tydligen kräver inte min kropp så mycket sovtid. För mig har det alltid varit så, får jag sova 4 timmar så räcker det, då är jag pigg. Sover jag 8 så är min kropp så seg, det känns som om jag aldrig vaknar.

Nä nu ska jag gå ner i källaren och hänga lite tvätt, satte på en innan jag gick och la mig. Jobbar 08.30-20.30 idag så det blir inget latande på altanen idag.

CU

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jodå jag är jättenöjd med voljären :-) det ser så skönt ut när dom flyger klättrar och rör på sig som galningar.

Klart dreadsen blir vad man gör med dom, kan inte tänka mig att det spretar nåt i onödan i ditt hår inte så noga som du är :-) har oxå sett precis vad du menar och det är inte snyggt med ett kråkbo längst ner i botten.

Gud vad det ska bli spännande :-) längtar lika mycket som du att du ska få göra dem ..he he och

hoppas jag är ledig så hänkar jag på er så kan hon säkert visa mig lite tips om du behöver hjälp med skötseln ... lite svårt bak att vira dom själv.

Men vi hörs och syns ... dax att ta in lite gojjor till kvällen. Jag är lite nojig över hur mycket dom tål ?? Vet du ?? Tänkte så dom inte blir sjuka, nå nu är det ju varmt men ibland sjunker temperaturen ganska snabbt och de är ju trist om dom blir sjuka bara för att jag inte fattar att ta in dem så nu kommer dom in varenda kväll vid 19 tiden :-)

2009-05-18 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0