Mulberry

Jag har börjat äta Mulberry tabletter. Jag fick en reklam tidning i brevlådan här om dagen. I den stod det om bla Mulberry tabletter (fanns som the med) att det ska dämpa sötsuget och jag och choklad är oskiljaktiga vänner. Och eftersom det stod om Eye Q i samma tidning och det stämde så tänkte jag att jag provar.



Sagt och gjort jag beställde på Vitaminvaruhuset. Dom är jätte bra, det kommer hem i postlådan på två dagar och har flera olika betalningsätt att välja på. Du kan ockås välja att prenumerera om man vill. Billiga är dom också, på Eye Q skiljer det två hundra spänn/ burk mellan dom och ex ICA Maxi.

Började med mina piller för två dagar sen och har gått ner 1.2 kg i vikt. Idag var jag och köte cigg och stod och tittade på choklad bananerna och tänkte att ska jag köpa. Normalt när jag tänkt tanken så har jag redan köpt. Men jag kände mig helt enklet inte sugen. Jag var så nöjd när jag gick ut utan choklad banan :)

Start vikt 63.4 (20/5)
22/5 62.2 kg

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Wow, de däringa pillren måste jag prova.. borde ju finnas på hälsokostaffären.. Hur ser pillren ut? Är de såna där ENORMA o torra fiberpiller?? I hate them..

2009-05-23 @ 08:39:03
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0