Nu så

Har vi hämtat ungarna från dagis, varit och handlat, förde småisarna till Annika medans vi var på möte med Jesper och skolan. Vi gick igenom Rasmus utredning och vilka svårigheter som kan tänkas dyka upp när han börjar 1 an. Jag tyckte det kändes bra och som om Leif (rektorn) tog till sg vad som sas. Någon egen resurs är inte aktuellt just nu för Rasmus del i och med att han sitta och jobba tom längre stunder utan impuls störnngar. Men special lärare kommer att vara önskvärt.

Ska nu fortsätta tvätta mina förbaskade fönster, det gick just upp för mig att studenten är om lite drygt en vecka och jag ska hinna vara i kalix hos logopeden, jobba långa skift, extra skift, storhandla plus handlingen till festen. Ja tiden blir knapp men jag hinner det jag hinner :)

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0