Rice and shine

Blev väckt av de små trollen strax före halv 7 i morse. Då sjöng dom Bolibomppa i sängen. Nå såg att solen sken så det kändes ganska skönt att kliva upp. Det ser ut att bli en härlig dag idag. Till helgen har de lovat kanon väder och jag börjar jobba på lördag, typiskt. Men men vi brukar åka ut och hitta på nått kul när det är bra väder så det går bra det med.

Nä nu ska jag börja väcka Danne, han ska jobba idag. Huja han har S tur, halv 9 till halv 9, den är inte så jätte rolig. Bloggen verkar seg idag igen, tog skit länge att logga in. Det är lite irriterande när inte inläggen syns på en gång, jag brukar läsa igenom dom och kolla lite stavfel, jag är bra på det :)

Jo igår lossnade en bit av en plomp, fasiken, vete tusan om jag vågar äta idag. Måste vänta till imorgon med tandläkare, det är ju stängt idag. Ja de har väl säkert nån jour men det kostar ju hur mycket som helst att gå idag. Det är ju annars också dyrt. När jag sist var dit för det kostade det 1600 på vardagen!! Fattar inte varför det ska vara så dyrt!? Tandläkarkåren utnyttjar säkert våra skattemedel de med. Och nått vidare nöje är det ju direkt inte!



CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0