Skånsk rock

Jag gillr rock, redig rock'n roll ska det va. Kan nästan digga hej vilt till vad som helst bara dom spelar rock :) Älskar 60 tals aftnar, rock'n roll kvällar, rockabilly, 80 tals hårdrock är något jag också gillar. Men vart jag vill komma är att jag hittat en ny musik stil att älska. Förra året sprang jag över deras msn profil tror jag det var av misstag. Började lyssna på dom och tyckte det var skit bra. Men klantig som jag är så tappade jag bort sidan och kom inte ihåg vad dom heter. Men ikväll, ikväll hittade jag dom på youtube. Sitter här bakom skärmen och diggar, hoppar runt på stolen och nickar hit och dit med huvudet, ser nog ut som en gam! Grannarna måste ju undra om jag går på nått.
Lyssna och känn hur glad man blir..... :) skånsk rootmusik


http://www.bloosblasters.se/

Kom igen katten, det svänger ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0