Vilket underbart väder.

Hoppas det håller i sig, sitter på altanen för andra dagen i rad med shorts och bikini överdel. Vi har nästan 40 grader i solen där just nu. Annars är tempen i skuggan 17 grader.  Ungarna busar och hoppar i studsmattan, det känns riktigt härligt. Har redan blivit rätt brun, solen är stark. But I love the sun. När jag går i pension säljer jag allt jag har i sverige och köper en liten bungalow eller nått i Thailand. Bor där under vintern och kommer hem till en liten 1a på sommaren. Gud så härligt det kommer att bli


Tänk och ligga här och pösa under vintern när andra svenskar går runt med sin ledvärk, plumsar runt i snön och gräver fram bilen med fyrkantiga däck :) Då stiger jag upp med en varm och mjuk kropp, tar min morgon juice och macka vid poolen. Simmar runt några varv och bara myser. Då kan mina barn och barnbarn få bo hos mig när de vill komma på sol semester :)

Nä ut i solen igen

Kommentarer
Postat av: Pia

Nog lät det där härligt.. ;o)

2009-05-18 @ 20:54:55
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0