Blondin bloggar

Jag snubblade in på en blogg här för ett tag sedan. Den låg 3a på blogg.se som mest lästa. Och jag må säga att det var det värsta jag varit in på. En blond 14 årig tjej som tycker seriöst att hon är jätte snygg, jo inte för det, bra självförtroende ska man ha men detta tog priset. Hon är för det första frälst i solarium och sedan något som tydligen är jätte poppis hos blondisar, knallrosa läppstift. Vill inte vara elak, hon är ju trotts allt bara 14 år men hon påminde mig om Fazers lakrits flicka


Var naturlgtvis in och kollade lite kommentarer och det roliga är att typ 95% dissar henne och hennes polare totalt men ändå är de in varje dag flera gånger om dagen för att enbart störa sig på henne och kommentera bilder och inlägg. Det ger ju henne bara mer uppmärksamhet. Och om hon ändå tog åt sig liiiite av vad dom skriver men hon tar det som avundsjuka. Hon tycker allvarligt att hon sminkar sig jätte fint och är värsta kändisen. Så här ser hon ut.



Var sedan in på andra blondin bloggar och läste och de går allihop i samma stil. Hej jag är snygg för jag är blondin och en smart sådan! Dom här tjejerna är otroligt provocerande och det verkar som det är det som drar läsare. Sen grälar de med varann, sprider lögner och skit om sin bästa vän på bloggen för att om några dagar vara back in buisness. Man undrar hur mycket var för att få mer läsare? Tycker det är beundransvärt att man går in dag efter dag och flera gånger varje dag på en blogg som man hatar, varför inte bara skita i den?


http://desireenilsson.blogg.se/
http://paulinadanielsson.blogg.se/index.html
http://kissies.se/

Dom verkar inte ha någon koll på vad dom tycker egentligen heller. Tror jag hittade ett video inlägg hos Bloggspejaren för ett tag sedan där de två översta bloggarna pratade om utlänningar. Det var otroligt rasistiskt. Sen är det helt plötsligt inte någon skillnad på folk i med annan hudfärg, hår och ögonfärg än blont i andra inlägg. Så kör det på i flera andra grejer med. Men det är klart är man 14 år så har man nog inte så järnkoll på läget :)


CU

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Hihihi helt allvarligt, skulle jag ha "råkat" solat så där mycket skulle jag inte gå ut genom dörren.

2009-04-28 @ 18:24:15
Postat av: Pia

Ja herregud, de tror att de är Universums mitt! En vacker dag, ett brutalt uppvaknande!! ;o)

2009-04-28 @ 21:58:25
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men herregud, stackaren ser ju helt grillad ut :-) snacka om malignt melanom om några år ... huga. Nog kan jag oxå tycka om att sola men någon måtta får det ju vara.

2009-04-28 @ 23:00:28
Postat av: Pian

Hujedamej......!!!

2009-04-30 @ 06:59:41
Postat av: Claudia

jag hörde också deras videoinlägg om utlänningar.. det ironiska är ju att alla dom tre ska ju va så goda vänner med han amir, eller dom var det då :S

2009-05-03 @ 16:16:19
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Fred

Och detta blogginlägg spädde på deras popularitet ytterligare. Även min lilla kommentar här gör det, fy på mig. Sen är säkert deras bloggar fulla av sär- och felstavningar, usch!

2010-11-08 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0