Varit trött!!!!

Alltså jag har varit kanon trött i flera dagar nu. Så i måndags gick jag och la mig med Rasmus klockan 21 och igår ännu tidigare, tror klockan var 20.40 när vi hoppade i säng. Guuuud så skönt det var, har somnat som en sten båda kvällarna. Men men det bådade i att jag steg upp kl 3.45 i morse :) hmmm det var mindre roligt att vakna den tiden. Nå jag tog täcket och kudden och gick på soffan och somnade om vid halv 5. Ikväll känner jag mig piggare så jag orkar nog titta Heros iallafall.

Annars har det väl inte hänt så mycket här hemma. Vi har fått vatten i köket nu, det känns skönt. När man inte har nått inser man hur beroende man är utav det. Jogga upp och ner i källaren med disken var mindre roligt. Fläkten börjar oxå ta form, vi har ett hål i taket nu iallafall. Köksskåpen kom oxå idag, det var den där sura människan från kalix som körde ut dom. Samma kille som körde sist, men nu var Danne hemma. Så han fick Danne att bära in allt, han bara dumpade pallen utanför oss och stack. Liiiite irriterad blev jag att han gjorde så igen, sånt liv som jag ställde till förra gången och jag vet att IKEA pratat med transportfirman om honom. Men det verkar vara en sån typ som jobbar i hundra år på samma ställe, är jävligt less på sitt jobb och har förlorat all respekt för både kunder och arbetsgivare. Ni vet en sån som blivit bitter för att han aldrig blev chef eller nått annat.

Taru, före detta grannfrun :) var förbi idag en sväng. Hon kom och hälsade på Meja, hon hade tom drömt om henne sa hon. Meja var lika glad att se henne som Taru var att träffa Meja. Linda och Petra med barnen var oxå förbi en snabbis på kvällen. Livat blir det med 4 små telningar som springer runt och gapar men dom har rätt kul ialf. När Linda och Petra försökt lugna dom en stund o det inte alltid funkar så får moster ta ton och då ser de ut som tända ljus..................... i 5 minuter ialf :) Grannen, Stefan var förbi och hämta sin post, han skulle på middag nu med Nicke men sen skulle de dyka in och kolla på valparna.

Nä nu ska jag börja hänga tvätt och sen dammsuga innan Savannah går och lägger sig. De två stora barnen får komma och vara med sina små syskon under tiden. Faktiskt så kommer dom när man ber, det händer väldigt sällan att de säger nej. Det är skönt att slippa tjata.

Ha det gött tills vidare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lämnat meddelande till den där killen. Får se om han hör av sig, plingar dig så fort han säger något. :) Hur är det annars? När jag såg dig idag på ica så gick du med en osynlig "osynlig för andra, men synlig för mig" Bubbla runt omkring dig. Det vart nästan lite häftigt, det såg ut som en blanding av plast och glas. Det vart så lugnt och tyst inuti den. Tänkte om det är något speciellt. :) *En som bryr sig*

2007-10-24 @ 21:41:31
Postat av: Anna

Nu fattar jag lite nada av *En som bryr sig* vem e du? Vadå för meddelande?
Men jag kände mig nog som om jag gick omkring i en glasbubblaochtyst var det. Det kändes som om det inte fanns några ljud omkring mig heller. Var nog låååångt borta i mina egna tankar. Så du var rätt så skarpsynt där :)

2007-10-24 @ 23:45:51
Postat av: Anna

*Skrattar* läste kommentaren en gång till och nu vet jag vem du är :D Fan vad korkad jag är, ändå tänkte jag på dig men jag hade redan glömt bort det vi pratade om. Där ser man minne som en HÄST :) Jo men hör av dig när du hört nått så ordnar vi det andra
Kramz på dig

2007-10-24 @ 23:48:20
Postat av: Johanna

*skrattar jag med* Men jag förstår verkligen att du blev fundersam, jag skrev ganska konstigt, och på ett sådär *new Age:aktigt* och sen glömmer jag att skriva mitt namn och det andra. :P hehe. Du undrade säkert vem denna människa är, som nästan "förföljt" dig på ica. Men det var verkligen häftigt att se det. Bubblan alltså. ;P hehe. Kramisar :)

2007-10-25 @ 10:26:55
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se
Postat av: Annika

Oj oj tur för sur gubben att du inte var hemma :) Men förstår dig absolut att du är arg på han. Måste komma förbi och kolla hur allt blir...är sååå avis.

Och TACK för att du nu informerat alla mina hund vänner i Sverige att jag är autistisk!!!! Din lilla lurk...hi hi

Sköt om dig och vad härligt att läsa att du sovit ordentligt..duktig kicka...

kramz

2007-10-25 @ 16:20:59
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Johanna

Jaa, det hade ju varit lite roligt om det egentligen hade varit en gammal gammal man som smugit bakom hyllorna på ica och kikat på dig. ;P Tack Anna! Verkligen, du får mig på bättre tankar och bättre humör. Du är otroligt Vis! :D Många kramar

2007-10-25 @ 20:52:02
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se
Postat av: Irina

Det är ngt i luften som gör en trött?! Jag har oxå tänkt gå lägga mig vid dem där tiderna men jag "hinner" aldrig... Nåja, kanske nästa vecka... :)

2007-10-25 @ 21:44:05
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Pian

Anna, du kan trösta dig med att du inte är ensam om att vara trött och glömsk, jag börjar nästan bli rädd för mig själv, jag kommer inte ihåg från den ena sekunden till den andra......???? det är hemskt!! vi planerade ju en gång att vi fyra syrror skulle resa bort tillsammans och ha kul...var tog dom planerna vägen????:)

2007-10-26 @ 07:11:00
Postat av: Anna

Pia
Det kanske går i släkten detta med dåligt minne, vår lillsyster visar ju oxå samma tendenser :) Vi kanske har planerat en resa men sen glömt bort den hela gänget :D

2007-10-26 @ 13:00:46
Postat av: Nikolaimai

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-11-19 @ 08:22:39
URL: http://nikolaimai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0