Lilla katt

Alltså mitt gitarr spelande har gått framåt, jo det är sant. Idag lärde jag mig att spela Lille katt.... så det lät som det :) Och Danne satt och spelade brevid, unreal då. Han kände igen Yellow Submarine och Seasons in the sun, det var väl inte dåligt. Det är skit kul att spela, det går sakta men säkert framåt. Fingrarna värker just nu så jag kan knappt slå på tangentbordet, men det är det värt. Petra får sin gitarr på fredag så då ska vi börja spela ihop litegrann, lära varann. Conny har lärt henne lite trix och så, då får hon visa mig. Soffe håller på att fixa Ankas gitarr så snart e det klart och Pian ville oxå va med. Men hon har ju tummen i bandage just nu så det dröjer kanske ett tag. Men hon har ju tagit en massa lektioner så hon kommer nog att låta som rena rama Mark Knoffler jämfört med oss andra :) Det kommer nog att bli kul. Den är såååå fin min vita fina gitarr

image303

Ha det gott vänner så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Irina

Kom ihåg att jag lov at tjoa :)

2008-02-29 @ 06:56:11
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Mamma Linus

Jag kan joina er! jag må vara tondöv men jag kan ju spela triangel, som jag gorde i skolan! :D

2008-03-03 @ 10:42:21
URL: http://marey.blogg.se
Postat av: Henningnicole

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-05-06 @ 10:43:43
URL: http://henningnicole.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0