Fredag kväll

Skulle haft julmiddag idag men Rasmus blev sjuk, han har jätte ont i halsen, feber och så spydde han på morgonen men det var nog för att han hostat under natten och var jätte torr i halsen på morgonen, det kom blod med. De skulle ha åkt till Pian ikväll och sovit där men han ville inte och det förstår man ju. Sen hittade jag ingen att komma hit så jag fick bli hemma.

Nu har vi badat bastu, ungarna har ätit sitt godis och drar sista härjningarna i soffan. Ska lägga som strax så jag får glo Idol helt själv med min jätte choklad kaka MUMS :) Passade på att kolla mailen nu och det här var väl fränt!!

Det här är en takmålning I ett rökrum.































Inte vet jag om det nu skulle vara så muntert att stå och röka där?? Fast kanske en god idé :)

Men den här andra var bara för bra....

Målat badrumsgolv!!!

Tänk dig att du är på party..

Tionde våningen i ett höghus...

OCH SÅ MÅSTE DU ANVÄNDA BADRUMMET...
Du öppnar dörren...

KOM NU IHÅG


GOLVET ÄR BARA ETT MÅLAT GOLV

TAR LIKSOM LUFTEN UR DIG ...

ELLER???

Skrolla ner saaaktaaa......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



Tänkt och ha huttat lite och gå in där, tror jag lätt skulle blivit hängadne gallskrikandes i handtaget på dörren :)

Men bilden är photoshopad tror jag, så inget sånt målat golv finns nog inte men fränt va det.
Nä nu ska de små änglarna i säng strax. Imorgon väntar städning och förberedelser för Rasmus kalas på söndag. Har rätt mycket att göra imorgon så hoppas att inte Danne är allt för bakis........

CU som other time

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

om du gillar te får du väldigt gärna vara med i min tävling

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/te-goodiebag-tavling.html

2008-11-21 @ 19:38:15
Postat av: MorsanBaloo

Åh fy!!! Skulle hellre pissa i brallan än gå in på den toaletten. svindel

Hoppas ungarna kryar på sig. Lät ju lite hemskt med att det kom blod när han hostade... hujja.

2008-11-21 @ 23:53:46
Postat av: Danne

Nepp ingen bakis här inte, drack en Tomtedricka (20 spänn kostade den!!!), nästa år hämtar jag vatten från toaletten.

2008-11-22 @ 12:44:48
Postat av: Inte bitter..

Ha ha ha, måla så på er toa! fan vad bra:) och som du säkert förstår av min blogg så var jag som INTE orolig inför läkarbesöket... stackrs rasmus som blivit sjuk:(

2008-11-22 @ 12:59:52
URL: http://marey.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja, man skulle bokstavligt talat ha skitit ner sig om man gått in på den toan!! Hahaha.. Som rökare gillade jag inte alls taket i rökrummet.. nej, inte alls!!! ;o)

2008-11-22 @ 13:49:59
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Irina

Visst var bilderna för bra?! :-)

Jag hade aldrig gått in på den toan m min höjdskräck.......

Men sen kom jag på en annan sak oxå: Att nu måste jag ju komma o ta en kopp kaffe m dig ngn dag, o se dina fåglar!!

2008-11-22 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0