Dread kväll ikväll

Nu tänkte jag börja dammsuga i källaren. Renbädda i Dennis säng, modern är i in tågande. Sen ska poolen rengöras, hann inte med det igår, hade främmande från morgonen fram till kl 16 och sen regnade det från och till. Men idag så, då är det dags, hoppas bara vädret håller i sig.

Ikväll tänkte vi gå och käka pizza med syrrorna men det verkar bli rätt sent och jag kan inte hålla småungarna så länge utan middag. Då börjar de små äta och sen äter de ingen pizza. Pojkarna ska ut på äventyr och de ville heller inte att det skulle bli så sent och jag har dreadkvälll med Åsa med. Så vi får se hur det blir med den saken.

Det ska bli så könt att få skallen igenomgången. Mina vill tova ihop sig i nacken och det har de redan gjort känner jag. Så det blir till att slita isär och sätta nya gummiband där åteminstone. Fick faktiskt dit ett på mig själv här om dagen. Hade lite problems med en dread som gummibandet släppt i, dom är ju så småa så jag trodde att det skulle vara svårt att få dit dom men det var hur lätt som helst.

Nä nu ska jag och hämta Linda och Emppo.

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Å jag som alltid trott att när man väl har dreadsen där så behöver man inte göra något!! Så fel jag hade! Det verkar vara en del pillergöra med dem! ;o)

Men snygg är du!!

2009-08-15 @ 15:39:47
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Filippa

hej hej!

sjukt snygg blogg!

kolla gärna in min oxå wennstam.blogg.se! =)

2009-08-15 @ 16:38:12
URL: http://wennstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0