Dreadat klart

Ikväll har jag då varit och fått dreadsen fixade. Jag såg mest ut som en ryamatta med långa grejs i :) Men den har Åsa fixat nu. Skönt nu ser man lite presentabel ut igen. Sen drog jag in det som slunkit ur på henne, vilket nu inte var så mycket men ialf. Det slinker alltid ut lite här och där och man har svårt att själv fixa bak på skallen.

Hehe, har lånat en bit ryamatta, och klonat dit den mellan dreadsen, riktigt så här förjävlig såg jag väl inte ut men inte långt ifrån :)

Förde ut Dennis och Perra till Seskis innan jag for till Åsa. Hann bara hem från Åsa i princip så fick jag åka och hämta Bröderna Bäver, Madde och en tjej till. Mamma har oxå kommit idag och ska stanna här i helg, hon ska vara barnvakt åt ungarna på måndag. Jag och Danne jobbar och de har inte dagis eller skola än. Den börjar först nästa vecka.

Nu så ska jag gå och lägga mig och titta tv, ta det lungt. Tycker jag inte gjort nått annat än ränt omkring hela kvällen. Börjar jobba 6.45 imorgon så det är väl dags att varva ner lite.

CU

Kommentarer
Postat av: frida

vilken härlig bild:):):)



Du verkar då ha fullt upp och full fart:)

2009-08-15 @ 09:36:33
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0