Kalasat

Idag har vi varit på Emils kalas, han fyllde 8 år. Och gissa vilken tårta som serverades??? Jo maräng tårta, jag älskar maräng tårta :) Och ikväll får jag äta det en gång till, mums. Annars var det jätte kul, det är så sällan vi träffas alla på en gång så där. Levi kom också medans vi var där och det är länge sen jag träffat Levi ordentligt så det var riktigt kul.

När vi körde dit så missade jag ett fartgupp, det var inte högt men bilen hoppade till lite.
-Fan säger jag till Dennis, det där såg jag inte
Då skriker Rasmus från baksätet lite smått oroligt
-Vem dödade vi??

Vi garvade jag och Dennis och innan vi fick Rasmus att fatta att ingen dog utan det var bara en "buckla" i vägen som Anka brukar kalla dom :)

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Härlig kommentar av grabben i baksätet!! ;o)

2009-01-26 @ 21:05:16
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pian

varifrån får dom allt ifrån ungarna....???

2009-01-27 @ 14:14:22
Postat av: Anonym

asg Härlig unge :)

2009-01-27 @ 21:37:24
Postat av: MorsanBaloo

Hm, namnet föll tydligen bort i min komentar där ovan. Nä men, nu är det borta igen! skumt

Nå får väl skriva in det hit ifall att det inte kommer med denna gång heller. Det är MorsanBalooooo :)

Förresten, nu kommer jag alltid att tänka SkalleRumpa när nån säger Levi. ;)

2009-01-27 @ 21:39:47
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0