Det blir bara varmare och varmare

Vet inte om detta är varmaste dagen hittills i sommar, kl 18 vidade tempen 24.8 grader. Ungarna har badat i poolen fram till kl 19, det är 23 grader i den just nu.

Jahapp ja :)

Ungarna är på väg ner i källaren för en bastu. Och jag ser fram emot att få en kväll för mig själv, det ska bli skönt. Mina små gulle ungar, så söta men skönt att få vara för sig själv med.

Jonte var förbi och käkade, Madde jobbade. Men det var en rykande åtgång på fisken. Hittade nån ny jätte filé fisk. Jag har då inte sett dom förrut. Det var nån thai fisk. Den var jätte god så pojkarna. Det var ju bra, den var billigare än rödspätta med. Och man kunde göra allt möjligt kul med den stod det på påsen. Tips till er som gillar fisk.... jag gör ju inte det så jag smakade inte ens.


Pangasuis

Funkade bra att steka som rödspätta. Den var dubbelt så stor och mycket tjockare så man behölver inte steka ihjäl sig om man har stor familj.

Nu gapar gojorna som fan!!! Blir tokig på dom, måste täcka dom nu. Usch man kan ha lust att helt enkelt tutta eld på dom då :)

Så här sg det ut i poolen idag



CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Vill bara tala om att jag inte tänker läsa din blogg mera!! Inte förrän i oktober typ, då snön kommer!!! ;o)



Nja, kräftstjärten var god men fy f-n så läskigt det var att ta i dem och se de där ögonen titta på en.. ryser Nej, i fortsättningen köper jag nog kräftstjärtarna på burk!! Hahahaha...

2009-07-31 @ 21:34:42
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pia

Hm, jag skulle ju inte komma in här på ett tag, men måste tacka för dina fina ord om mina foton.. Tack!! Nu så.. Vi hörs i oktober!! ;o)

2009-07-31 @ 22:04:59
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0