Michael Jackson

Har sutttit som säkert mer parten av världen och följt minnes cermonin för The King of pop Michael Jackson. Nog är det lite otroligt att han faktiskt är död. Känns konstigt, han var en sån som man trodde skulle bli typ 100 år. Det känns som om att allt detta var bara en iscensatt sak, han kliver snart upp under stjärnor och glamour och gör en enorm show av det.


Den här låten har jag alltid älskat


Den här är också så bra

Och äntligen hittade jag en version som inte var spärrad. Men denna gillade jag oxå skarpt.



Ja jag känner mig faktiskt lite tagen efter att ha tittat på cermonin och nu surfat runt på youtube bland alla hans låtar, lyssnat lite här och där och återupplevt gamla minnen.

Det måste man säga om honom han var spektakulär

RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0