Hallojsan

Inte för att jag har så mycket att blogga om idag. Jag har jobbat och veckan har nu inte varit så händelsefull. Hmm märker på min back tangent att lilla fröken fräken Savannah måste ha varit i den! Jag är ju en sån som skriver 1000 stavfel på ett inlägg och använder backtangenten väldigt ofta. Nu får jag banka på den nästan innan den suddar!!!

Nåväl, klinkerset är klart :)))) olalala och jippiiiiii. Har varit till rörmockaren idag och beställt slut jobbet, koppla på och i allt. Vi har burit in toastolen och vår fiiina kommod. Har fotat lite hur det ser ut. Vet inte om det syns på bilderna men golvet är mattsvart, stora klinker, tror dom var 40 * 40 cm. Sen *glimmar* dom som. Skit snygga ialf.

           
Från ena och andra hållet :) Blandaren går i mässing, jätte fin var den. Spegeln som hör till är lika bred som kommonden och rätt hög. Det satt fast två lampetter i den med. Brinkan ska bytas, tror jag vill ha en svart eller grafit grå, men då ska den vara mörk. Trä vet jag inte om jag vill ha. Ja vi får se vad jag hittar.

Fasiken vad irriterande, när jag sparat inlägget och går och tittar på det på webben så ser jag att det är några vita prickar på golvet på bilde nr 2. Jag har tagit bort den, sattit tillbaka den, tagit bort igen, sparat om den i ph och öppnat den här men de är ändå där. MEN INTE på orginalbilden på min dator, hur tusan kommer de dit när jag sparar den här då? Men jag har märkt att detta bloggprogram är lite konstigt ibland när man jobbar med det. Härkla pärkla *svär på alla språk jag kan* usch så irri jag blir sånt tål jag inte, e perfektionist när det gäller sånt

Danne har börjat göra balkarna till köket, vi ska dra elen innuti dom. Fotade två bilder för att visa hur det ungefäligt kommer att se ut

     
Sen ska vi sätta spottar i balkarna som belysning.

På jobbet firade vi första advent i helgen. Vi pyntade och klädde granen. Jo jag vet lite tidigt men Danne kom ner med den från förrådet så vi tyckte att det var lika att klä den då. Vi fikade, spelade julsånger och sjöng tillsammans. Vi hade en himla mysig stund tillsammans.

Så min arbetskompis Katja får avsluta mitt bloggande för idag

image202
                          Trevlig första advent på er alla och God Jul

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! ha en trevlig natt :)

2007-12-04 @ 00:20:04
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Pian

finfint på toan blir det!!

2007-12-04 @ 08:50:36
Postat av: MorsanBaloo

Såå snyggt! Och kom ihåg: inget kakkande där inte. ;)

2007-12-05 @ 23:23:31
Postat av: Irina

Snyggt det blir!!!
Och det är ju min gamla klasskompis Katja!!! :)

2007-12-06 @ 10:37:41
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Veronica

Hej hej igen. Tack för inbjudan men det har varit fullt upp här. Det ena barnet efter det andra har varit och är ännu sjukt. Snuva, ont i magen och hög feber så vi har nu haft 4 sömnlösa nätter efter varandra nu. Hoppas vi får göra bort alla sjukdommar innan jul i alla fall. Förresten tänkte jag få ändra datum för hämtning om det är OK. Jag jobbar till 16 den 19/12 så om det passar tar jag med henne hem då direkt efter jobbet. Ha det bra!!

2007-12-10 @ 11:41:58
Postat av: Mamma Linus!

Hej!!! fint det blev! När skall Anna titta in på kaffe och linus?
han är 2 månader nu... känn pressen..:P

2007-12-13 @ 20:46:13
URL: http://marey.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag måste vara lite senil eller bara julstressad för jag kikade på mitt schema idag och då insåg jag att jag jobbar till 18.00 på onsdag, hoppas det inte ställer till något problem för er om jag kommer då istället????

2007-12-15 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0