Varit dålig på detta

Jo jag vet att jag inte bloggat på länge men jag har inte haft ork helt enkelt. Sen har det vatit mycket att göra, elen i köket är på gång så vi har vår elkille här alltid lite då och då. Sen är ju toan helt färdig nu, vi har haft rörmockaren här förra veckan så nu har Danne fått sätta upp speglar och lampor osv. Men det har varit mycket springande hit och dit med olika inköp. FIIIIIIN blev den, jätte fin. Vi är nöjda med resultatet.

Sen för att inte tala om JULEN!!! Inte för att jag nu stressat ihjäl mig med den, jag har förenklat en hel del :) Det får bli så nu, jag har ju faktiskt små barn och är 42 år, bara det är en bedrift ska jag säga :) Sen finns det två stora med och med dom är det ju annat som ska ordnas, hämtas, föras, fixas osv. Men men thats life.

Jag har fotat en hel del, så det är på gång med nya foton. Hade ju tänkt göra det ikväll men jag somnade med Rasmus på soffan, sen var jag helt groggy i skallen i en timme, har badat bastu och nu ska jag glo tv för att inte ikväll igen fastna bakom denna.

Det har blivit sena kvällar, natten menllan fredag och lördag gick vi och la oss klockan halv 4! Sen har det varit för det mesta mellan 01 och 02 varenda kväll/natt i flera veckor nu. Sen får man ju inte sova på morgonen heller, nä då är det blöjor, välling, dagis, kaffe på daglig :) hundar, gojor, katter och allt annat. så det är hårdkörning.

Nä nog gnällt om detta, lovar ska sätta in foton så snabbt jag bara kan.

Ha det gott mina vänner så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Pian

Jag lyfter hatten för dig Anna!! du gör det bra ska jag säga, + att du alltför ofta får dras med min son också.....tack snälla lillasyster du är guld värd.
Välkommen till oss på juldagen, jag tar hand om middagen och du sitter och tar det lugnt!!!

2007-12-19 @ 08:50:09
Postat av: Tösen

Hej Svelin

Och tack så mycket :)
Här är det bara fint. Fick lite snö på nyårsafton :) så det blev lite stämning över nyåret. Roligt för alla här nere som inte hade en vit jul att få ett vitt nyår *hehe*.
Hoppas allt är bra med er också!
Vi hann tyvärr inte förbi, tiden gick alldeles för fort... Men nästa tur upp kommer vi på en kaffe :)och kikar på det nya köket och badrummet.

Gott nytt 2008!
Kram Tösen & Stefan

2008-01-01 @ 21:02:49
Postat av: Mia

Den 18 dec skrev du "lovar ska sätta in foton så snabbt jag bara kan." Du är inte så himla snabb ibland.... ;)
Hoppas nyårsafton var trevligt o så tänkte jag kika förbi någon dag. Ha de bra

Kramiz

2008-01-03 @ 18:47:23
URL: http://www.marwels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0