Alexander fyllde 11 år

Idag har vi varit på Alexanders 11 års kalas.... fast jag tyckte ju att han borde fyllt 12 och skrev fel på kortet!!! Aja baja Anna-Maja, ingen koll här inte.

Vi var sena som vanligt. Jag jobbade ju till 15.15, sen lagade vi mat, käkade. Danne hämtade Bengan en sväng och först efter 18 var vi redo för kalaset. Det var ju bara vi där förstås vid den tiden. Men bättre sent än aldrig heter det ju.

Jo en grej har jag att berätta innan jag släpper fram lite foton från alles kalas. Jag fick på mailen en jätte gullig spansk kille som sjunger och dansar till Ricky Martin. Han e så otroligt bra och han är bara 5 år. Savannah har blivit kär!!! Hon har studerat denna pojke och hans spanska höftvickningar 4 ggr på raken i kväll och hade vi inte stängt av så hade det säkert blivit fler gånger. Det rycker i hennes kropp och hon försöker imitera och sjunga. Det såg så roligt ut. Videofilmade en liten snutt. Lägger in länken till lill killen "Raulito" här. Det är nån irriterande gubbe som man fick lite dåliga wibes av, ialf jag med på den. Men det är ju killen som är nått att se, han kommer bli faaaarilg när han är tonåring :)

http://www.youtube.com/watch?v=sCHvHGGTR20


Bilder från kalaset

         
Så här såg de små ut för kvällen. Savannah parkerade vid Alva förstås, man ser riktigt hur hon beundrar sin kusin.

         
Rasmus med "de stora grabbarna" i Alles rum. Fredde försökte smita men han hann inte, hehe

         
Vid fika bordet, som hunnit bli uppätet under dan och vi slukade resten. Syrran med video kameran som vanligt

image181
Savannah tvingdes posera innan vi skulle hem. Hon var trött och less på att sitta still och se fin ut. Det nästan syns att hon tänker "FÅR DOM ALDRIG NOOOOOG!!!!!!" men de lilla damen är tålmodig och har förstått vikten av att vara fin på bild :)

CU, nu bastun, sen tv en stund och sen sängen

Kommentarer
Postat av: Pian

Nog är dom lika som bär "kusintjejerna"!!

2007-11-19 @ 08:18:08
Postat av: Johanna

Gu vilken härlig liten kille. :D Ler man inte igenom hela klippet så vet jag inte vad jag ska säga. ;D Jag förstår att Gum-Savannah tyckte om det. :) Han var som sagt bedårande.

2007-11-19 @ 22:27:27
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se
Postat av: Irina

Men Guuuud vilken gullig kille!! :) Jag hade oxå suttit fastklistrad om jag varit Savannah! :) O han kunde ju sjunga oxå!

O Savannah är så söt på fotona, vad duktig hon e som poserar trots trötthet... :)

2007-11-20 @ 09:38:21
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0