Historien bakom....

pärlugglorna. Tänkte att jag kanske måste förklara den :)

Det var så att vi satt och fikade på Rasmus kalas och Pian och Petra har båda ont i nacken och är stela som pinnar. Danne satt mitt emot dom och studerade. Efter en stund frågade han
-Har ni ont i nacken båda två?
-Jo säger Pian, syns det?
-Men ni ser ju ut som pärlugglor när ni ska vrida på huvudet!

Vi garvade så tårarna sprutade, det lät så roligt och sen när fantasin började flöda blev det bara värre :D
Så nu vet ni varför jag kallar min kära syster och hennes dotter för det

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Pian

Du tyckte att du måste förklara dig för allmänheten va....??? så fort jag tänker på "pärlugglor" så skrattar jag högt för mig själv här...han kan få till det Danne!!det var faktiskt djävligt roligt!!!

2007-11-27 @ 12:57:06
Postat av: Veronica

Vi var bara tvungen att kika in igen å titta på valpen. Vi längtar såå mycket och helst vill vi berätta för hela världen så söt hon är men...vi kämpar att hålla det "hemligt" ett tag till...för att vara exakt så är det väl 18 dagar....Suck!!!

2007-12-03 @ 00:57:48
Postat av: Anna

Hallo Veronica
Hon sköter sig fint lilla Afrodite :) Lekar med de andra, duktig på att gå ut och kissa och bajsa. Visst kommer det någon olycka här och där ännu men hon är på väg ialf. Hon är extremt snäll, hon verkar bli en fin liten vovve. Förstår att det är jobbigt att hålla tyst :) Och fort kommer nog dagarna att gå fram till jul, det är ju en del att stå i nu
Kom in om ni är i Happis, vi är oftast hemma här, någon av oss ialf.
Ha det gott

2007-12-03 @ 09:09:48
Postat av: Lordrunaway

Great site

2008-01-03 @ 01:33:51
URL: http://lordrunaway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0