Nu är de sålda

Gomorron

Här var det early rice and shine i morse, kakelgubben, hmmmm kan inte säga gubbe kom jag på, han är yngre än mig så då blir det killen då :) han kom ialf kl 07! Men det var rätt skönt att kliva upp i så tidigt. Vi brukar ju sova till 8 ialf.

Som sagt så sålde jag de sista två valparna igår. Jussa köpte Venus till Pian i födelsedags present, och Afrodite gick till Kalix. Afrodite kommer att bli kvar här till jul för hon som köpte henne gick någon utbildning just nu. Men det är ok, det blir kul och få han henne hemma tills det.

Jahapp nu är det dags att börja klä på ungarna, dom ska på dagis.

Ha det gött tills vidare


Kommentarer
Postat av: Eira

Vart for dom andra valparna`? En for till M i Vojakkala - sen då?

2007-11-22 @ 18:26:52
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Eira

Vad kul ändå att dom hamnade lite häromkring. Känner inte igen namnet på IKEA:nen, men å andra sidan så finns de ju över 200 pers. på jobbet nu.

2007-11-22 @ 19:24:33
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nu har vi varit in å kollat på valparna, dem e sååå söta, vi längtar. Ska boka in en tid för sprutan men jag tror inte att vi kan hämta nå tidigare. Kennet och barnen får jullov när hämtningen ska ske, vi vill ju inte lämna valpen ensam den första tiden i alla fall. Måste bara kommentera Eiras inlägg: Det är jag "Vera" i restaurangen!!!! Så jag hoppas och tror att du vet vem jag är!!
Ha det bra, vi kommer eventuellt å kikar under helgen men vi hör av oss i så fall.

2007-11-23 @ 18:32:57
Postat av: Anna

Hejsan Veronica
Kul att du tittade förbi här :) Vad världen kan vara liten, Happis, Kalix är juinte stort och inte långt ifrån men vi har nästan en gemensam "bekant" i Eira.
Det är bara o kika in om ni hinner. Jag jobbar båda dagarna till 15. Söndag har vi kalas, Rasmus har fyllt 5 år. Så då kan det vara lite tjockt med folk här hemma. Men lördag går bra

Ha det gott

2007-11-23 @ 19:33:05
Postat av: Eira

Jo jo... alltså en Vera på jobbet vet jag ju - men inte nån som heter Veronica! *flin* Där ser man, världen är liten! *ler*

// eira

2007-11-23 @ 22:18:39
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0