Weeee

Söndag morgon! Sitter på jobbet och väntar att gänget ska börja vakna. Huj det känns tungt att börja söndag morgon efter att ha varit ledig tre dagar. Men när jag gjort denna dag så har jag bara två kvar och sen är jag ledig igen :) det känns helt otroligt efter att man gått på ett "vanligt" schema så länge. 3-3 är underbart helt enkelt.

Jag har varit och hjälpt till under Lars Winnerbäck, fick stå i baren. Vet ni hur kul det  var, skit kul och stå och svammla lite med folk, tror jag ska sadla om :) Man tänkte inte ens på att röka. När Anka så första gången att ska vi smita ut och röka när Mange kom så kom jag på att jag inte ens tänkt på cigg och det hade gått över två timmar sen den sista. Normalt röker jag ju flera gånger i timman. Så att stå i bar så där kan jag gärna göra om.

På valp sidan går det trögt. Tänkt de förra kullarna gick på en timme när jag väl sattiti ut dom på blocket. Nu har det gått flera dar redan! Nå, det är ingen panik, 2 är sålda. Folk mailar men de flesta bor söder ut och det e ju lite knepigt att få valpen dit. Men nog går dom alla till slut. Har ingen brådska........ än ialf.

Nä nu ska jag smyga iväg och kolla gänget lite

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Torsteinheidi

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 11:45:58
URL: http://torsteinheidi.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0