Filosoferar

Sitter på jobbet och filosoferar, väntar att de ska hämta en av våra gäster. Började fundera över en sak som Monica sa till mig igår ang en av ungarna. Hon sa att jag känner att det kommer att gå bra, jag ser det. Hon sa det med någon konstig övertygelse i rösten så jag kände att hon har nog rätt. Hon hade många kloka ord att säga och jag lyssnade. Och med ens så kändes allt mycket lättare, mycket bättre. Tack för det Monica, det behövde jag höra.

Ha det gött.

Och jo jag ska uppdatera på valpsidan, lovar med bilder o allt :)

Kommentarer
Postat av: Monica

skönt att det känns lite bättre,Anna -du kan vara alldeles lugn!.....och valparna de var ljuvliga som maränger.

2007-10-21 @ 20:28:43
Postat av: Teovanessa

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2008-08-26 @ 11:20:35
URL: http://teovanessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0