Har blitt sjuk

eller blivit och blivit, jag har varit förkyld nu i 5-6 veckor!! Men nu i söndags så kände jag att det är på väg att bli värre. Har varit skit trött hela helgen, på fredag kändes det som om att jag inte överlever kvällen fram till ungarna ska sova. Idag har jag fått ont i halsen och lungorna, så det e väl en lunginflammation på väg skulle jag tro. Ont som tusan i ryggen och det klassiska för mig ialf... det ilar i nyckelbenen när jag andas.

På Torsdag ska vi till Luleå med jobbet på föreläsning, det ska bli skit roligt. Hoppas bara att jag inte är helt nerdäckad då. Men det burkar jag inte bli, vete gudarna när jag varit så sjuk så att jag måste ligga i sängen? Vet inte om det inträffat nån gång i vuxen ålder ialf.

Ibland brukar jag tänka att jag skulle vilja bli så sjuk så att jag måste ligga för att gå omkring och vara halvdassig i flera veckor är skit jobbigt. Man blir ju så ini nordens trött och slut i kroppen till slut.

Nä nu ska jag kolla till middagen

Ha det gött så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu måste du ta dig i kragen och verkligen se till så att du vilar och blir ordentligt frisk. :)
Det felet man oftast gör är ju att man tycker att man har 56 tusen olika saker att göra och att man inte är tillräckligt sjuk för att inte göra dem. Men vila är ett riktigt måste. :) *Skickar en helande kram*

2007-10-09 @ 10:07:14
Postat av: Anna

Tackar Johanna, känner redan av den, mår lite bättre idag :)

2007-10-09 @ 11:48:23
Postat av: Amirkathrine

Great site, keep up the good work

2009-12-01 @ 12:33:43
URL: http://amirkathrine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0