Läkartid

Ringde till lärkaren ialf idag o fick tid. Jag har ju varit förkyld så länge nu och det vill inte släppa. Den sista veckan har jag haft ett tryck över bröstet konstant och det som strålar ut under höger arm, ut i ryggen o magen. Sen igår sa en av mina arbetskompisar att jag var alldelens blå om läpparna, visserligen kan jag vara det lite då och då. Men nu gör det ont i "bandet" när jag andas, jag är alldelens yr i skallen. Igår kom jag inte ihåg hur jag kom till jobbet. Jag vet att jag gått men jag har ingen aning om hur jag gick. Började fundera på det när Mervi frågade om jag ville åka från gruppis till daglig med henne. Först trodde jag att jag hade bil, sen kom jag på att nej, den har Danne. Och då började fundera över vilken väg jag gått och jag kom inte ihåg. Det gör jag fortfarande inte. It's kind of scary....

Ja ja får se vad de säger, de sa att om det blir värre så skulle jag genast kontakta dom, fick akut tid till imorgon. Alltså man börjar bli gammal, tänkt vilka krämpor man börjar få, det e ju helt otroligt alltså. Hela min släkt både på mammas och pappas sida har dött i hjärtat och jag har ju lyckats skrammla på mig alla ärftliga sjukdomar så varför inte det här med.

Nåväl kanske lite deppigt inlägg but thats life, it isn't always sunny :)

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Pian

......stop smoking!!!

2007-10-16 @ 15:34:52
Postat av: Anna

I know big sis, I know :)

2007-10-16 @ 16:08:42
Postat av: Irina

Tur du fick akuttid så snabbt!! En gång skulle jag beställa akuttid för min mage (innan jag visste att d var gallan som spöka) för det gjorde sååå ont. Då fick jag en akuttid...två månader senare... Frågade lite förbyllat om det verkligen var en AKUTtid, o jojommänsann det var det visst. Så kan det gå i Happis :)

2007-10-16 @ 16:17:30
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Men herrebalajka! Boka genast både läkartid och charterresa till nån liten lugn,barnfri,renoveringsfri,djurfri by i Grekland.
*kram*

2007-10-16 @ 19:26:46
Postat av: Mia

Ajsan bajsa, låter inte roligt. Hoppas de är någon lindrigare grejj o att de går över fort. Krya på dig. *kram*

2007-10-16 @ 19:46:43
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Johanna

Det där är aboslut inget man ska leka med. Det kan gå riktigt fort och gå riktigt illa. Blir lite ledsen i ögat. Lova mig Anna att du nu sköter dig, minsta lilla känsla så ringer du "tråkigt nog att säga" våran cykelverkstad. Eller ännu bättre Kalix eller Sunderbyn. Jag hoppas att det inte hittar något allvarligt när du träffar läkaren imorgon. Men självklart att de hittar något om det finns något där. Vad invecklat det blev nu, hoppas du förstår. :) Massor med kramar

2007-10-16 @ 20:01:47
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se
Postat av: Pian

inget illa ment, men jag är rädd om "my littlesis"!! take care......

2007-10-17 @ 06:44:59
Postat av: ToyPia

Uschiamej det låter inte trevligt det där. håller med morsanbaloo jag följer med till grekland;)skickar en bamsekram till dej och lite positiv energi till dej via cyberrymden.
KRAMIS

2007-10-17 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0