Och så de små krypen

Meja och hennes små bäbisar mår bara bra. Dom öppnade ögonen i slutet på förra veckan. Nu har de börjat små busa lite grann. Jag som trodde att jag kunde ha dom i valplådan till vecka 4! Men det vete sjutton om det går, de far ju fram som små huliganer redan :)

En av tikarna, Gaia, hon med bara brunt runt ena ögat blev bokad i dag. Och jag vet att hon kommer att få ett underbart liv i sitt nya hem så småning om. Så det känns jätte skönt. 

Eira har varit på mig som en tok :) om nya bilder på de små så här kommer dom Eira. Inga vidare bra bilder, de sov som stockar när jag var ner. Men dom e rätt gulliga iallafall

   
Afrodite                      Gaia

            
Luna snosar Gaia       Ares mellan Luna &     Huvuden, tassar &
i rumpan                     Afrodite                       öron i en enda röra 

Med detta säger Afordite natti natti till alla med en tass över syrran Venus. Nu tyckte hon att foto sessionen var över
                  image97
                              So untill next time. Good night to you folks

Kommentarer
Postat av: Pian

Åhhh, vilka "töötisar"!!!

2007-10-05 @ 07:45:58
Postat av: Eira

Åh vad dom är sööööööta!!!! Jag tror att jag måste komma och titta på dom lite grann "live" också nån dag....

2007-10-05 @ 08:26:51
Postat av: MorsanBaloo

Så söta! =)

2007-10-05 @ 20:40:21
Postat av: anka

åhhh herreguud jag kommer och snor hem Afrodite...min favvo....mums så sööta.

2007-10-07 @ 19:37:11
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Rayanebba

Very nice site. Well laid out.

2008-08-22 @ 11:22:43
URL: http://rayanebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0